Vânzătorul Glovo Care A Cucerit Tot Internetul. Ploaie De Mesaje Pentru Tăticul-Curier: „Aveţi Un Angajat Care Merită O Mărire De Salariu”

0

Imaginile cu un curier care îşi face treaba ducând în braţe un copil au emoţionat mii de oameni pe TikTok.

Mii de mesaje au ajuns la Glovo după imaginile cu un curier care îşi face livrările ţinând copilul în braţe. Îi vedem peste tot, pe motociclete, scutere, biciclete sau în maşina cu ITP aproximativ împrumutată de la părinţi. Îi bodogănim când întârzie, greşesc adresa sau îţi răspund într-o engleză bengaleză, dar toate acestea au dispărut după imaginile virale cu un tată-curier care pare că a fost nevoit să câştige banii de ciocolată şi jucării lucrând cu un copilaş în braţe.

Postarea de pe TikTok a devenit în scurt timp virală, iar valul de simpatie s-a transformat într-un tsunami către comapania-angajatoare. redăm doar câteva dintre mesajele transmise către Glovo:

Candidatul ideal pentru jobul de curier Glovo sau Tazz poate primi 1.500 – 3.000 de lei, săptămânal, pe program „full time”, potrivit unui anunț de angajare de pe jobZZ.ro.

Cât câștigă un curier Glovo într-o zi în care muncește 11 ore: ”Repet! Asta e o zi bună”
Bucureștiul, dar și alte mari orașe din România mișună de curieri Glovo sau Tazz, iar din ce în ce mai mulți tineri sunt tentați de un astfel de job, mai ales că au fost zvonuri cum că veniturile sunt foarte consistente.

Un curier Glovo a postat un videoclip pe TikTok, pentru a le explica oamenilor cum stă treaba, de fapt.

Un curier trebuie să aibă telefon de tip smartphone, mașină, scuter sau bicicletă și să aibă „chef de plimbare și zâmbete la purtător”.

Înscrierea se face în maxim 24 de ore, contractul de muncă este de 4 sau 8 ore, iar plata se face în general în ziua de miercuri.

„Venituri motivante, seriozitate de ambele părți, care naște o colaborare de succes”, este descrierea locului de muncă, cel puțin „pe hârtie”.

Programul este unul flexibil, trebuie doar să selectezi intervalele orare în care vrei să lucrezi.

Un curier Glovo a decis să împărtășească mai multe detalii cu utilizatorii TikTok, despre această ”râvnită meserie”. Dacă mulți credeau că te poți îmbogăți lucrând ca și curier Glovo, ei bine, lucrurile nu stau chiar așa.

„Haideți să vă arăt cât se câștigă la Glovo într-o zi bună! A trebuit să îmi dedic 11 ore și în 11 ore am lucrat efectiv 4 ore și jumătate, dar atenție, taxele sunt pe minim 8 ore. Așa a vrut Ciolacu. Am mai spus-o și o repet, contractele de muncă trebuie să fie pe minim 4 ore, demonstrând și pe propria răspundere unui inspector de la forțele de muncă.

Deci, tu muncești în jur de 4 ore pe zi, azi e o excepție că mi-am luat 11 ore. De regulă îmi iau mult mai puțin, adică 8-9 ore, deci nu se lucrează chiar 11 ore. Acum vă arăt cât am făcut cu toate taxele și cheltuielile. În aplicație am făcut 236 de lei, asta e o zi bună”, a explicat utilizatorul TikTok.

”Pentru cei care ne invidiază”
Printre altele, făcând un calcul, la final de zi, după ce a dedicat 11 ore livrărilor de mâncare, curierul a rămas cu 101 lei.

„Deci 236 și am făcut niște calcule anterioare cu tot cu dura biciclitei și folosesc și mașină, dar acum vorbesc doar de bicicletă și taxe la stat. Înseamnă 135 lei, deci banii mei curați, 101 lei, și asta e o zi bună după ce mi-am dedicat 11 ore. Asta înseamnă 9 lei pe oră. Deci, 9 lei pe oră, curați, se câștigă într-o zi aproape ideală la Glovo, în Craiova.

Asta pentru cei care ne invidiază. În realitate se câștigă mai puțin că nu poți să tragi atât, și tot acest lucru se datorează abuzului statului care ne suprataxează. Eu trebuie să îmi iau 11 ore ca să îmi rămână și mie 100 lei, într-un caz fericit, e inuman. Aceste legi sunt cretine și făcute de niște oameni care nu au muncit cinstit în viața lor”, a mai spus acesta.

Cumpărăturile de pe Glovo vor putea fi plătite cu cardul de masă
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, și Edenred România, liderul pieței de beneficii extrasalariale, anunță un parteneriat prin intermediul căruia beneficiarii celor 2 companii pot achita comenzile de mâncare cu Cardul de Masă Edenred.

Cardul de masă Edenred poate fi folosit exclusiv pentru achitarea comenzilor de mâncare de la restaurantele eligibile din platforma Glovo. În momentul de față, beneficiarii cardului de masă Edenred se pot bucura de această facilitate la comenzi din peste 3000 de restaurante partenere la nivel național, Glovo fiind prezent în 75 de orașe din România.

Pentru a beneficia de noua opțiune, utilizatorii platformei trebuie doar să-și înroleze Cardul de Masă Edenred ca metodă de plată în platforma Glovo. Procesul de înrolare este simplu, beneficiarii cardului de masă folosind datele de logare Edenred. Odată înrolat, cardul de masă poate fi folosit pentru comenzile viitoare la restaurantele partenere Edenred și Glovo.

Parteneriatul Edenred România – Glovo promovează o inovație tech, ce permite integrarea completă emitent de carduri de masă-platformă-restaurante și răspunde nevoilor consumatorilor care pot alege aplicația multifuncțională de livrare pentru prânzul la birou, sau acasă. Ștefan Toderiță, Strategy & Partners Director Edenred România: „Glovo se alătură partenerilor noștri, astfel Edenred România își reconfirmă poziția de lider în inovație, devenind singura companie din industria de beneficii extrasalariale care deschide plata prin intermediul cardului de masă pentru peste 90% din piața de food delivery din România. Odată cu această lansare, Edenred România își continuă obiectivul de a dezvolta opțiuni de plată digitală cu cardurile de masă în cele mai populare platforme food. Ne bucurăm să fim mai aproape de angajați fiind prezenți în una dintre platformele lor de livrare preferate și să oferim în același timp partenerilor noștri, restaurantele, oportunitatea de a-și crește veniturile printr-un canal nou de vânzare.”

„Parteneriatul cu Edenred este încă o dovadă a angajamentului nostru de a oferi utilizatorilor Glovo un serviciu complet, mai mult confort și ușurință în procesul de comandă. Plata prin cardurile de masă este o soluție valoroasă atât pentru angajații care se bucură de acest beneficiu, cât și pentru partenerii noștri, mii de restaurante care pot accesa o nouă categorie de clienți. Rămânem în continuare atenți la nevoile consumatorilor pentru a aduce constant îmbunătățiri în modurile în care oamenii se bucură de preparatele preferate, oricând și oriunde.”, a declarat Andrada Ionescu, Director Comercial București Glovo.

Românii nu mai stau la cratiță, ci preferă livrările la domiciliu, chiar și după pandemie. Anul trecut, un bucureștean a comandat mâncare în valoare de 27.000 de euro
Sectorul livrărilor la domiciliu de mâncare este în continuă creștere în România, chiar dacă nu mai este pandemie, iar românii nu mai sunt obligați să stea acasă. Companiile din domeniu au înregistrat un record de activitate.

Tazz, platformă deținută de grupul eMAG, a fost în 2020 cea mai descărcată aplicație de alimentație și băuturi de la noi din țară, de 1,2 milioane de ori, în vreme ce valoarea bunurilor tranzacționate a crescut de 6 ori față de 2019, potrivit companiei.

În 2021, numărul clienților a crescut de cinci ori, iar numărul firmelor listate pe platformă s-a dublat, din pricina pandemiei.

Eliminarea restricțiilor nu a însemnat o revenire la starea anterioară, Tazz înregistrând ulterior creșteri de două cifre.

„Creșterea care aduce un maxim istoric în 2023 este la nivelul numărului de parteneri înregistrați în platformă, în creștere cu 27% față de aceeași perioadă a anului precedent. O altă creștere semnificativă a venit din zona de retail (+37% de la un an la altul), în timp ce partenerii din categoria de restaurante au crescut cu 27%. Un progres vizibil se resimte și pentru zona de produse nonalimentare, din categoria supermarket, unde numărul de comenzi a crescut cu 50% de la un an la altul”, a dezvăluit compania, pentru Libertatea.

Cea mai scumpă comandă de flori de anul trecut a fost plasată de un utilizator din Cluj-Napoca și a avut o valoare de 1.200 de lei.

Cumpărăturile nu s-au rezumat doar la mâncare. Pe platforma Glovo există creșteri și pentru livrarea de cosmetice și electronice, aceasta din urmă consemnând un plus de 68% în 2023 față de 2022.

„O altă caracteristică actuală a consumatorului român este preferința din ce în ce mai mare pentru cumpărăturile casnice online, comenzile de la supermarket crescând cu 40% în ultimul an”, au arătat reprezentanții Glovo.

Asta arată că tot mai mulți români s-au obișnuit să-și facă cumpărăturile de bază direct din comfortul propriei locuințe. Acest lucru este cel mai vizibil în cazul Freshful, aplicație de livrare de alimente și de produse de uz casnic dezvoltată tot de eMAG. Față de Tazz, Glovo sau Bringo, care livrează din magazine partenere, Freshful livrează din stocuri proprii.

Freshful a intrat pe piață în octombrie 2021, înregistrând de atunci o creștere constantă. Anul trecut a înregistrat o creștere de 119% a vânzărilor față de 2022, în vreme ce numărul clienților a urcat de la 65.000 la 150.000.

În topul celor mai cumpărate produse au fost produsele proaspete, precum verdețurile, dar și fructele, cele mai căutate fiind bananele.

„În 2023, am livrat de două ori mai multe produse față de 2022, ajungând la peste 29,6 milioane de produse livrate. În total, anul trecut clienții noștri au plasat aproape 900.000 de comenzi”, spune Andrei Popescu, manager general Freshful.

Freshful activează doar în București, Ilfov și Ploiești, astfel că utilizatorii sunt preponderent din mediul urban și cu venituri medii sau peste medii. Potrivit companiei, utilizatorii preferă livrările la domiciliu pentru a economisi timp și pentru confort.

„De aceea, de exemplu, baxul de 6 sticle de 2 litri de apă plată sau minerală a fost și printre cele mai cumpărate produse, aproximativ 53% dintre comenzi l-a conținut. O comandă cântărește, în medie, peste 23 kg, din care 16,5 kg este greutatea medie a apei, băuturilor nealcoolice și alcoolice”, arată șeful Freshful.

În medie, clienții plasează 2,5 comenzi pe lună, iar coșul mediu conține 22 de tipuri de produse, cu circa 40 de bucăți, potrivit datelor Freshful. Valoarea medie este 330 de lei, clienții făcând astfel cumpărăturile săptămânale.

În 2023, cea mai mare comandă a fost făcută de un client care a cumpărat 187 de articole, din șapte categorii de produse diferite, în valoare totală de peste 9.500 de lei, potrivit datelor firmei. Cel mai fidel client a plasat pe toată perioada anului 372 de comenzi, ceea ce însemană mai mult de o comandă pe zi.

Cele mai multe astfel de comenzi sunt plasate dimineața, iar în weekend numărul comenzilor crește cu 20%.

Creșterea este semnificativă și în cazul Sezamo, firmă de livrări lansată în România în aprilie 2022, cu o perioadă de testare de 6 luni. Lansarea oficială a avut loc în octombrie 2022, an în care compania a înregistrat 60.000 de livrări. Între timp, compania anunță creșteri de peste 100% de la an la an.

Clienții săi au vârste cuprinse între 25 și 45 de ani, reprezintă familii cu copii sau persoane care adoptă rapid noile tehnologii. Lor li se alătură și cei care vor să reducă amprenta lor asupra mediului, care pun accent pe sustenabilitate și ecologie.

Clienții comandă o dată sau de două ori pe săptămână, majoritatea cumpărând produse proaspete de la producători locali. Fructele și legumele au o pondere de circa 20% din coș, iar pe partea de brutărie din 3 din 4 coșuri conțin cel puțin un produs de brutărie sau patiserie.

„Creșteri se înregistrează și la categoria de produse plant-based – înlocuitoare de carne și lactate. Acolo în foarte scurt timp de la lansarea categoriei am observat că unu din 4 coșuri conținea un astfel de produs, iar între timp această cifră s-a dublat”, arată Cristian Sălceanu, directorul executiv al Sezamo.

Cel mai „pofticios” client a comandat în doar patru luni nu mai puțin de 248 de croissante, air în pruml an de la lansare cel mai fidel client a plasat 62 de comenzi, cea mai mare având 95 de pungi. Aceasta a fost plasată în luna decembrie și a costat 10.584 de lei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.