Ghita Ciobanu: De La Renume Publicitar La Antreprenoriat Și Lupta Împotriva Neregulilor În Agricultură

0

Ghita Ciobanu, cunoscutul personaj central din campania publicitara a companiei Vodafone din 2013, a devenit un adevărat brand, reușind să adune peste 438.

000 de prieteni pe pagina sa de Facebook și să deschidă un magazin unde își vinde propriile produse. După ce a devenit celebru, ciobanul din Jina a atras atenția lumii întregi, însă în 2018, pagina sa de Facebook a fost ștearsă și numărul de vizitatori la Jina a început să scadă.

După ce a pierdut o parte din faima sa online, Ghita Ciobanu a fost nevoit să își continue viața alături de familia sa. Soția sa, Andreea, a fost singura care i-a rămas alături, iar cei doi copii ai lor au fost motivul pentru care a continuat să lupte și să fie capul familiei.

În 2018, Ghita Ciobanu a intrat din nou în atenția publicului, dar de această dată nu pentru popularitatea sa, ci pentru problemele sale cu legea. Ciobanul, alături de alți doi colegi din bransă, au depus o plângere împotriva Ministerului Agriculturii, acuzând nereguli grave. Ei susțineau că numărul de animale declarate este mai mare decât cel real, pentru a putea încasa ilegal fonduri europene.

Adrian Botan, Creativ Partner la McCann Bucharest, a declarat în urmă cu câțiva ani, când Ghita Ciobanu a deschis magazinul său, că „Era el în București, pentru că vrea să-și deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghita. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum”.

Deși faima lui Ghita Ciobanu a avut un parcurs cu suișuri și coborâșuri, ciobanul din Jina continuă să își trăiască viața alături de familia sa și să își conducă afacerea cu produse tradiționale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.